Descripció
Esmorzar – Maridatge amb productes de La Conca de Barberà (pa amb tomaca amanit amb el nostre oli d’oliva Verge Extra Josep Foraster, botifarra blanca i negra, llonganissa seca, formatge, olives, ametlles, avellanes i panses), maridat amb 2 vins Josep Foraster.
Passejada per les vinyes, visita guiada al Celler, al museu d’eines antigues utilitzades al camp i a l’exposició itinerant d’obres d’art.
Horari: Tots els dies a les 10 h, prèvia reserva.
Preu
Pack: 12 €/persona. Nens amb el nostre Most Trepat: 6 €
Celler Mas Foraster
Mas Foraster som un Celler familiar, que elaborem vins únicament amb els raïms que cultivem a les nostres vinyes. Cerquem en els nostres vins la màxima expressió que ens dóna la terra; vins amb caràcter i profund aroma mediterrani, que combinen equilibri i elegància. Per fer-ho utilitzem una agricultura integrada amb el medi natural i tenim el compromís de no augmentar mai la nostra producció per cep i per tant els nostres vins sempre seran d'una producció limitada, doncs creiem que és l 'única manera de garantir-ne la millor qualitat.